Web sitemize hoşgeldiniz, 18 Ekim 2017

Amasya Üniversitesi Taban Puanları Başarı Sıralaması Bölümleri 2017 2018

Amasya Üniversitesinin 2017 2018 Yılı taban puanları başarı sıralamaları ve kontenjanları. Aşağıda yer alan puanlar Amasya Üniversitesi en son yeni taban puanlardır. Ayrıca Amasya Üniversitesinde yer alan bölümleri de görebilirsiniz. 2018 YGS LYS Sınavlarına girecek olanlar aşağıdaki puanları kullanacaklardır. ÖSYM tarafından yayınlanmış olan bu bilgiler son yapılan yerleştirmeler ışığında oluşturulmuştur. Amasya Üniversitesi 4 yıllık bölümler ile 2 yıllık bölümler meslek yüksekokulları Lisans ve önlisans bölümleri puanları güncel olarak derszamani.net sitemizde

Amasya Üniversitesi Başarı Sıralaması ve Taban Puanları 2017 2018

KODU BÖLÜMÜN ADI KON. YER. PUAN
TÜRÜ
TABAN PUAN BAŞARI
SIRASI*
EN
BÜYÜK
AMASYA ÜNİVERSİTESİ
Eğitim Fakültesi
100910091 Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Öğretmenliği 52 52 YGS-1 285,91782 423.000 358,39579
100910019 Fen Bilgisi Öğretmenliği 93 93 MF-2 242,81022 232.000 270,70374
100910028 İlköğretim Matematik Öğretmenliği 62 62 MF-1 346,09973 93.700 418,64436
100910231 İngilizce Öğretmenliği 41 41 DİL-1 386,30160 13.400 464,29201
100910037 Okul Öncesi Öğretmenliği 52 52 YGS-5 367,64670 218.000 481,76392
100910082 Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık 52 52 TM-3 406,37381 47.300 419,91032
100910046 Sınıf Öğretmenliği 82 82 TM-2 359,50962 107.000 387,50296
100910055 Sosyal Bilgiler Öğretmenliği 62 62 TS-1 356,70474 61.100 391,03446
100910064 Türkçe Öğretmenliği 62 62 TS-2 403,46472 29.800 425,45616
Fen-Edebiyat Fakültesi
100910143 Matematik 31 31 MF-1 231,55192 271.000 254,33604
100910204 Tarih 52 52 TS-2 325,76477 148.000 354,92563
100930102 Tarih (İÖ) 52 52 TS-2 307,75397 195.000 325,92943
100910249 Türk Dili ve Edebiyatı 52 52 TS-2 357,84113 83.900 381,78287
100930138 Türk Dili ve Edebiyatı (İÖ) 52 52 TS-2 338,20830 120.000 355,96515
İlahiyat Fakültesi
100910267 İlahiyat 103 103 YGS-4 359,37005 218.000 426,38261
100930147 İlahiyat (İÖ) 82 82 YGS-4 344,85465 286.000 391,02883
Mimarlık Fakültesi
100910258 Kentsel Tasarım ve Peyzaj Mimarlığı 62 53 MF-4 285.000 243,87764
100910276 Kentsel Tasarım ve Peyzaj Mimarlığı (KKTC Uyruklu) 2 MF-4
100910152 Şehir ve Bölge Planlama 52 52 MF-4 230,77913 261.000 266,41416
Teknoloji Fakültesi
100910161 Elektrik-Elektronik Mühendisliği 50 50 MF-4 267,07477 186.000 333,49711
100930077 Elektrik-Elektronik Mühendisliği (İÖ) 50 50 MF-4 246,03759 226.000 309,17597
100910179 Elektrik-Elektronik Mühendisliği (M.T.O.K.) 13 13 MF-4 253,31261 211.000 266,41447
100930095 Elektrik-Elektronik Mühendisliği (M.T.O.K.) (İÖ) 13 13 MF-4 242,62444 233.000 252,12611
100910213 Makine Mühendisliği 50 50 MF-4 248,82291 220.000 294,74107
100930111 Makine Mühendisliği (İÖ) 50 32 MF-4 239.000 258,22672
100910222 Makine Mühendisliği (M.T.O.K.) 13 7 MF-4 238.000 246,84577
100930129 Makine Mühendisliği (M.T.O.K.) (İÖ) 13 MF-4
Sağlık Yüksekokulu
100910107 Ebelik 31 31 YGS-2 339,59411 197.000 371,72331
100910073 Hemşirelik 62 62 YGS-2 362,38169 154.000 419,85201

Amasya Üniversitesi Taban Puanları, Amasya Üniversitesi 2017 2018 Taban Puanları Amasya Üniversitesi Kontenjanları 2017, Amasya Üniversitesi Bölümleri 2017

Amasya Üniversitesi Başarı Sıralaması Puanları ve Bölümleri Hakkında Yorumlarınızı Aşağıdan Hemen Yazabilirsiniz.

Etiketler:

BU KONUYU SOSYAL MEDYA HESAPLARINDA PAYLAŞ

Yorumlar

  1. Sevgi dedi ki:

    sen kendini ne olarak goruyosun da alt kesim gariban insanlar diyosun madem begenmiyosun bırakıp tekrar çalışıp baska bi uniye gitseydin üniversiteyi sen gezme için aracı olarak mi goruyosun amasyaliyim ve bununla gurur duyuyorum onemli olan sehrin gelismesi degil insanin kendini gelistirmesi sen biraz kendini geliştirmede fakir kalmissin

  2. Sedanur dedi ki:

    Hemşirelik bölümü kaç yıllık Amasya Üniversitesi ygs 2

  3. Anonim dedi ki:

    benım merak ettiğim bir şey var bu yorumlarda amasya güzel değil derken siz okumaya mı geliyorsunuz gönül eğlendirmeyemi ikincısı ünüversitesi güzel değil diyenler bina olarak mı söylüyorsunuz yoksa burada okudunuz da bir geçmişiniz varda ondan mı yakınıyorsunuz boşa yakınmasanız çok iyi olur çünkü bir bina ne kadar kötü olursa olsun içini cennete çevirecek yıne sizlersınız yoksa en lüks binalarda kimin ne halt yedğini bilmeden okumak mı pardon yada gezmemk mi insanlar var iki göz odada başarı elde etmek için gecesını gündüzüne katan lğütfen kimse biliğp bilmeden konuşmasın bu yalnızca iftiraya girer …

    1. Ceren dedi ki:

      Ben amasya sosyalbilimler meslek yuksekokulunu kazandım reklamcılık cok mu kotu

    2. Anonim dedi ki:

      Lan git bi dokuz Eylül yaz okuluna gittim millet eğlenmeyi biliyor gezmeyi biliyor en güzeli yobaz ve mal değiller. Amasya da 4 yıl eğitim fak okuyan biri olarak Üniversite hocalar iyi ama sosyallik sıfır! Hem üniversite olarak hem gelen insanlar hep alt kesim gariban hadi parasız olmasına lafım değil ama çoğu yobaz tıpkı Amasya insanı gibi ve esnaf piç kazıkcı! 3 gün oturup gezip ve bida gelinmicek yer bi Samsun bi İzmir yanına yaklaşmak değil mahallesi olamaz!!!

  4. Elif dedi ki:

    Amasya guzel yer ama gezilecek bi yer olarak okumak icin hic iyi biyer degil eğitim olsun okul olsun cevresi olsun kampus anlayisi üniversite kendini gelistirmek icin gidilen okuldur gezmek dolasmak icin degil zaten amasyada ne geze bilirsin nede dogru duzgun egitim verirler sana amasya uni gelmek yerine adam akilli bir sene daha calisin en azindan emeginizin karsiligini alin derim insanları bile hic iyi degil kusura bakmasin kimse hepsi kendi cikarinda yalan dolan isler bi yardım eden bile olmuyo sana 1 kurusun hesabini yapiyolar erkekleri desen amaclari cok farklı bunlar gerçekler kusura bakmayin siz o kadar para vericek okuycaksiniz en azindan emeginizin karsiligini alabileceğiniz biyeri tercih edin

  5. jahon dedi ki:

    ben sizin universitetiniza o’qimak istiyurim . Cho’g’ xushima getti
    Yobonchi o’larak ben o’qula gira biliriyummi
    kima murojaat etmam lozim

  6. ayşegül dedi ki:

    Hemşirelik yokmu bu üniversitede göremedim…

  7. Gizem dedi ki:

    Gıdayla ilgili bölüm yok sanırım

  8. KADİR05 dedi ki:

    amasya üniversitesinde otomativ mühendisligi bölumu taban puanını bılen varmı burda yazmamıslar

  9. hetece dedi ki:

    ya neden iki yıllık ilahiyat yok :(

  10. leyla dedi ki:

    Arkadaşlar ben ilahiyat okumak istiyorum oradaki hocalar nasil dersler dolu dolu geçiyor mu o bölümde okuyanlar lutfen beni bilgilendirebilir mi

  11. gigi dedi ki:

    canını seven gelmesin arkadaşlar.. özellikle büyükşehirlerde ikamet ediyorsanız aman diyeyim.. tımarhaneye girmiş gibi oluyorsunuz. halkından söz etmiyorum bile.. sadece 7 8 günlük gezmelik görmelik. (dost tavsiyesi)

    1. Furkan dedi ki:

      şaka mısın oğlum sen amasyayı mı beğenmiyon zor nedir bilmeyen tiplerdensin

    2. Kadir Sefa dedi ki:

      Ben istanbul da oturuyorum insanlarından bahsetmeyeyim bile yazmışsın hayırdır kardeş Allah dedinde yardım edenin mi olmadı derdin ne senin ben amasya Üniversitesine gitmek için canımı veririm hele de o insanları için.
      Üslubunu bil yerinde kal..

  12. gülcan dedi ki:

    Amasya süper bii yer

  13. huzur dedi ki:

    81 ilde bitane bile üniversite bulamadım ya pof :( barajı geçebildim sadece sizce ne yapmalıyım? lütfen beni kaale alın. yalvarıyorum. bu numaram beni arayıp bilgi verirseniz çok mutlu olurum 05076844972 bekliyorum….

  14. ramazan dedi ki:

    amasya besyo taban puanlarını bilen warmı yada nasıl bılen varmı ???

  15. .....,. dedi ki:

    Arkadaşlar amasya üniversitesinin eğitimi gayet iyi eğitim fakültesi türkiyede ilk 5te haberiniz olsun.

  16. ögrenci dedi ki:

    Mtok tan alinan bolumlere gene 0,6 katilcak di mi katilmayacagina dair yazilar okudum

    1. yusuf ayaz dedi ki:

      0.12 ile çarpılıp eklenıyor

  17. cemre dedi ki:

    Amasya güzel şehir ama üniversitesi pek iyi değil:-(

  18. ismail dedi ki:

    arkadaşlar amasya üniversitesine gelecek olnalar bir kere daha düşünsün derim sonra hayl kırıklığına uğramayın bizim gibi

  19. .......??? dedi ki:

    amasya çok güzel biyer ama istediğim bölüm yok arkadaşlarında dediği gibi fazla yokuşlu ama mimari bakımdan gerçektende çokk güzel :)

  20. sibel dedi ki:

    Ben aşcilik okuyorum lise son sinif ogrencisiyim, gida kontrol analizini okumak istiyorum universitede bnm kendi bolumumden yani asciliktan gida konrol analizine dikey gecis hakkm var mi?

    1. Hilal dedi ki:

      Aklın varsa okuma ben okuyorum nefret ettim bölüm berbat dersleri çok çok ağır ilk sene ölüm gibi alttan en az 6 dersin olur okulun %90ının var suluova myo o da var bu bölüm

  21. Gülsah ... dedi ki:

    Amasya cok guzel yer

  22. Adınız ... dedi ki:

    çook zor arkadaslar

  23. yasin dedi ki:

    ya elektirk mühendisliği veya makina motor muhendisliği hakkında yar yardımede bilirmisiniz endüstri okulun dananım metal bölümü okuyorum

  24. duygu dedi ki:

    Amasya üniverstesinde ebelikten hemşireliğe geçiş yapılabiliyor mu? Bilgisi olan söyleyebilirmi lütfen?

  25. sadık dedi ki:

    kardeşim, herkes eğitim için Eskişehirde, senin burada ne işin var.

  26. Baki dedi ki:

    Elektrik-Elektronik Mühendisliği okuyan varmı ?

  27. mustafa dedi ki:

    ilköğretim mat öğretmenlıği okuyan varmı o_?

  28. ??? dedi ki:

    ya bana yardım edin hemşirelik istiyorum sizce puanı da orta olan hangi üniversiteye gidebilirim

    1. maskeli5ler dedi ki:

      ordu üni yi yaz tavsiye edilir şehir iyidir

  29. .......... dedi ki:

    Ben Türkçe Öğretmenliği okuyorum. Eğitim fakültesi gerçekten zor. 60 geçme notu zaten. Hocalar da çok fazla zorluyo. Kısacası gelmeyin.

  30. ZEYNEP ARARAT dedi ki:

    neden amasya üniversitesi güzel değil

  31. merv dedi ki:

    ya ben tercih kılavuzuna baktım puanlar daha yüksek.burdakiler gerçek puanmıki

  32. belma dedi ki:

    nasıl takmayım ya hayat bu ne olcağı belli değil benim kazanmm lazım bi yeri 4 yıllık hemde

  33. kader dedi ki:

    BENDE BİLGİSAYAR DÜŞÜNÜYORUM ARKADAŞLAR NE DŞYOSUNUZ

  34. Adınız ... dedi ki:

    ben amerikaya gitmek istiyorum mastuır

    1. sadık dedi ki:

      Yolun açık olsun, geri gelme bence.

  35. umut dedi ki:

    bende amasya üniversitesi bilgisayar öğr istiyorum ama kimisi ii diyo kimisi ie kötü diyor… ???
    :(

    1. hakan dedi ki:

      Ben amasyadayim suan amasyaninda yerlisiyim universitesi goz doldurucu deil zevk vermiyo gorsel olarak ama egitim yonunden 2 yilliklar bile muhendis egitimi veriyo sen dusun yani halki iyidir ortami iyidir okumak icin 10 numara sehir

  36. çağdaş dedi ki:

    ben spor akademisi beden eğitimi öğretmenlıgı okumak ıstıyorm kac puan taban puan yanı

    1. memet dedi ki:

      kardesım barajı gec 250 veya 280 puan al besyodasın ;)

  37. sema dedi ki:

    okul öncesi öğretmenliği istiyorum açıköğretim kaç puan acaba

  38. sevil dedi ki:

    gelmeyin çok zor arkadaşlar

  39. inanç dedi ki:

    vallahi ne yalan söylüyüm ben bunların hiç birinden anlamıyom ama matematiğim süper be yav

    1. Adınız ... dedi ki:

      benimki çok kötü

  40. RAMAZAN dedi ki:

    AMASYA ÜNİVERSİTESİ ÇOK ZOR GELMEYİM DERM BENCE

    1. bahoz dedi ki:

      eminmisin
      adaşım

  41. buse dedi ki:

    amasya üniversitesi bilgisayar ögretmenliği dört yıllık istiyorum ama burdakı taban puanları ile baska yerdekıler tutmuyor. burdakiler cok düşük puan eminmısıniz bu puanlardan

  42. Ayse Güzelyurt dedi ki:

    YGS-1 YGS-2 YGS-3 YGS-4 YGS-5 YGS-6
    PUANI 130,55078 130,68345 146,71405 145,12710 139,20544 134,32180

    4 Yıllık AcıkÖgretim Okumak İstiyorum bu paunlarla hangi bölümü yazmalıyım ?

    1. isa dedi ki:

      o puanlarla açık öğretime zor gidersin

    2. cılgın dedi ki:

      okuma sen kardeşim valla çok ciddiyim

    3. sadık dedi ki:

      sınavda hiç bir soruya cevap vermesen daha fazla puan alabilirdin.

    4. hahahaha dedi ki:

      puanların çok iyiymiş tıpı açıktan okursun

  43. fenci dedi ki:

    arkadaşlar amasya küçük ama şirin bi şehir başka hiç sevmicksiniz ama amasyaya bi gelen ağlar bide giden ağlar :) ben şuan 3. sınıf oldum ve aldığım eğitim derslerinin çok iyi olduğunu düşünüyorum küçük üniversitem bna şeyler kattı mezun olduğumda iyi bir öğretmen olcağıma eminim :) (tabi atanırsam..)

  44. selvi dedi ki:

    aklı olan amasyayada unıversıtesınde gelmez

    1. devrim efecan dedi ki:

      hadi beee

    2. RAMAZAN dedi ki:

      AYNEN GELMEZ

  45. selvi dedi ki:

    aklı olan amasyaya unıversıtesınede gelmezgıttıgme pısmanım,

    1. Adınız ... dedi ki:

      nedenki çokmu kötü

  46. CANAN dedi ki:

    burayı yazmak ıstıyorum amasyalı arkadaslar okumak ıcın nasıl bır yer egıtımı ıyımı

    1. RAMAZAN dedi ki:

      AKLI OLAN AMASYA ÜNİVERSİTESİNN YANNDAN BİLE GEÇMWZ

    2. sadık dedi ki:

      boy, kilo kaç, çünkü hep yokuş çıkacaksın :)

  47. inci dedi ki:

    arkadaşlar , yardımcı olur musunuz amasyada başka hangi üniversiteler var (aşçılık üzerine )

  48. arkın özer dedi ki:

    arkadaşlar sakın ola amasya üniversitesine gelmeyin öle bi hata da yapmayın derim amasya üniversinde okuyorum sınıf geçme notu 60 yaz okulu yok bütünleme yok sadece D.C ile ders den geçebilirsin tabi oda ortalama çıkarıp kalan derslerini kurtara bilirsen….

  49. zahide dedi ki:

    ben kendime çok güveniyorum

  50. che dedi ki:

    ben ve ablam çok azimli fakat hiç çalışmayan hergeleleriz (: emme ve lakiin çok istiyoz adam olmak okicam ben yiiia üle işte okulundan sıkılan felan war ise bn onun yerine geçerim adanalı yorgun !y.s! kardeşlerr saygılarmla hörmetler mua :*

    1. sadık dedi ki:

      Arkadaşım adam olmak için okumanıza gerek yok, ben okuduğundan mütevellit adam olan göremedim, sadece cehaletleri gitti ama eşşeklikleri içlerinde baki kaldı.

  51. çalışkan dedi ki:

    Bunlar lise öğrencileri içinmi?

  52. ss dedi ki:

    sevgili gençler sakın ola sayısal bölümlerle ilgili öğretmenlik yazmayın (ilköğretim matematik, lise matematik, biyoloji, fizik, kimya, fen bilgisi öğretmenliği…) size abi tavsiyesi kpss puanları aşırı yüksek okul bittiginde atanamaz işsi kalırsınız hayatınızı karartmayın.

  53. adfg"hjk dedi ki:

    ben bilgisayar bölüümüüyüm ama hemişireliğe gitmek istiyorum ama sağlık mesleklilerin düz geçişleri var mı öncelik hakları var mı ?

    1. pelin dedi ki:

      hayır yok sadece 2 yıllıklara geçiş var bende sağlık meslek lisesi okuyorum fakat hemşireliğe ygs puanı ile girebiliyorum

    2. ygchkj dedi ki:

      sağlık mesleklerin geçş hakları yok onlarda össye grio fakat ek puanları var meslek lisesi oldgu içn bn kafkas ünide hemş. okuorm snfta 1kşi var sadce sağlık ckşlı kmi snflarda hç yk bnde anadolu teknk elektrk elktronk bölmndn gectm hemşireliğe baya puanım krıldı ama gectm yani hemsirelkte çok açk var yazn bnce kpsde 60la atanabliosn artk saglk ocaklarnda hekim de olabliolar galiba

  54. zafer dedi ki:

    ya arkadaşlar sosyal bilimler öğretmeni iö taban puan kaçtır ??

  55. nergis dedi ki:

    ya ben anadolu lisesi mezunuyum ama açık lise çocuk gelişimi bölümünü bitirdim meslek liselerine direkt geçiş hakkı var amasyada bölümü yokmuş.neden bu bölümler açılmıyo ve bizim önümüz kapanıyo.internetten net bir bilgi alamıyorum bana yardımcı olun

  56. akrep dedi ki:

    es es söylediğin gerçek mi

  57. realist dedi ki:

    amasya yatay geçiste oss puanı istiyormu yoksa sadce not ortalaması mı

  58. es_es dedi ki:

    amasya üniversitesini tercih edecekler yada etmek isteyenler lütfen yalvarıyorum gelmeyin bu iğrenç eğitim fakültesine.özellikle büyük şehirde yaşayanlar sakın düşünmesin. hem fiziki hem sosyal hemde akademik anlamda vasattan da öte bi yer. eğitim kalitesi adına elle tutulur zerre kadar bişe yok. ben amasyanın türkçe bölümündeyim ama eskişehirin 2 yıllık herhangi bölümünü buranın yerine tavsiye ederim…

    1. Umay dedi ki:

      Amasya hakkında , egitimi hakkında lütfen doğru konuşun … Çalışan geçiyor . bu gerçekten iyi birsey okurken zorlansanızda mezun olduğunuzda çok bilğili oluyorsunuz . kendinizi daha iyi yetiştiriyorsunuz bence bu bulunmaz nimet … Amasya yı tercih edin gençler çok sempatik bir sehir her yönden

  59. kiraz dedi ki:

    ben kazanacagıma inanıyorum allahtan ümit kesilmez sizde kendinize güvenin arkadaşlar

  60. kiraz dedi ki:

    ben kendime güveniyorum

  61. server dedi ki:

    boştur tercih vermeyin

Yorum Yaz

günaydın mesajları e-okul cuma mesajları doğum günü mesajları