Web sitemize hoşgeldiniz, 21 Kasım 2017

Ağaçların Önemi İle İlgili Kompozisyon

Ağaçların önemi hakkında kompozisyon, Ağaçların önemi ile ilgili kompozisyonlar uzun ve kısa

Ağaçların önemi Konusunda Kompozisyon

Ormanlar, bir milletin akciğerleridir. Ormanın olduğu yer oksijen, oksijenin olduğu yerde hayat olur. Bir milletin çocuklarına bırakabileceği en büyük miras, ormanlardır. Ormanlar sadece sağladıkları oksijen ile değil farklı şekillerde de insana ve dünyaya fayda sağlar. Ağaçlar kökleri ile toprak kaymasına engel olur böylece erozyonu önler. Aynı zamanda ormanlar binlerce hayvan için bir yuvadır. Büyük ormanlar sayıca çok fazla hayvana ev sahipliği yapmaktadır. Ayrıca ormanlardan elde edilen birçok hammadde pek çok sanayi koluna da kaynaklık etmektedir.

İnsan hayatında önemli bir yere sahip olan meyveler ve bazı kuru yemişler de yine ağaçlardan elde edilir.Vitamin deposu olan bu gıdalar ile sağlığımızı korumaya çalışırız.Yine ağaçlardan elde edilen tarçın, karanfil, hindistan cevizi gibi baharatlarla da yemeklerimizi tatlandırırız.

Hepimizin severek içtiği kahve kakao da ağaçlardan elde edilir.Bununla birlikte daha pek çok ağaç türünden elde edilen ürünler gerek gıda gerekse sanayi sektöründe kullanılmaktadır. Ağaçların en önemli yaralarından biri de çevreyi güzelleştiriyor olmalarıdır. Dünyada insana yeşil bir doğadan daha fazla huzur veren başka bir şey daha yoktur. Herkes yorgun olduğunda, biraz dinlenmeye ihtiyaç duyduğunda yeşillikler içinde bir tatili hayal eder. Bugüne kadar gelmiş pek çok sanat eseri ağaçlarla bezenmiş doğa tasvirlerine yer vermiştir.

Ağaçlar ve ormanlar için tüm zamanlarda ve günümüzde en büyük tehlike orman yangınları olmuştur. Bu nedenle yeşil alanlara gittiğimizde dikkatli olmalı, ağaçlara zarar vermemek için özen göstermeliyiz. Diğer taraftan yol veya tarla açmak için ağaçların kesilmesi de ormanlara verilen bir diğer zarardır. Tüm bu olumsuzluklar sebebiyle dünya her geçen gün çoraklaşmakta ve yaşanmaz bir hal almaya başlamaktadır. Bu tehlike günümüzde evrensel bir sorun olarak durmaktadır.

Ağaçların önemi İle İlgili Kompozisyon Hakkında Yorumlarınızı Aşağıdan Hemen Yazabilirsiniz.

BU KONUYU SOSYAL MEDYA HESAPLARINDA PAYLAŞ

Yorumlar

  1. Diren Deniz SEZER GÜNER dedi ki:

    tek kelime ile harika

  2. İsimsiz dedi ki:

    Güzel bence herkes kötü filan demesin valla

  3. Ldhkgcvhhb dedi ki:

    Aynı fikirdeyim gereksiz

  4. Hatun dedi ki:

    Çok güzel olmuş. Bazı arkadaşlar kötü olmuş yazıyor .Ama çok güzel olmuş. Bu arada herkese selam.

  5. ayhan güder dedi ki:

    Bayıldım projem için gerekli olanı buldum

  6. Sanane dedi ki:

    Ağaçları anlatmışsınız önemini değill

  7. Sanane dedi ki:

    Bence sacma ve gereksiz.

    1. Sanane ise BANANE dedi ki:

      Bence senin verdiğin cevap ; SAÇMA ve GEREKSİZ

      1. Saman dedi ki:

        Süper bir site yazıyı fazlasıyla beğendim, yorumlar ise bomba :)

    2. Sanane dedi ki:

      Katılıyorum

    3. Merhaba ben Tarık buğra olgun dedi ki:

      Kiz cok haklısın çok saçma sapan sana saçma Şaban diyelim ağzını yirdarim he💏💏💏💏💏💏💏💏💏

  8. s dedi ki:

    Çok Güzel Siteyi Kesinlikle Öneriyorum Bu Kompazisyonu da
    Öneriyorum!!!!!!

  9. arda dedi ki:

    çok güzel velet kötü anlamda değil

  10. Presence dedi ki:

    Hey mükemmel evlât

  11. Zeliha dedi ki:

    Valla ne diyim bayıldım ama çok uzun biraz daha kısa olabilir :)

    1. ecenur dedi ki:

      Bundan kısa kompozisyonmu olurmuş

  12. mustafa dedi ki:

    Bence güzeldi Sao,lun sınavda başarılı oldum bunun sayesinde

  13. defne dedi ki:

    de çok uzun bu

  14. ronay dedi ki:

    çok iyi allah razı losun

    1. Nehir Erdoğan dedi ki:

      Allah razı olsun

  15. esra dedi ki:

    süper ayrıca çok güzel. arkadaşlar ormanlarımıza zarar vermeyelim . onlar çok değerli

  16. onsb dedi ki:

    Ne biliyim cok sacma

    1. cvb dedi ki:

      sensin saçma

    2. ecenur dedi ki:

      Fıstık gibi kompozisyon saçma olan sensin asıl sen uğraşsan böyle güzel kompozisyon yapamazsın

  17. By Bambam dedi ki:

    Üyelik var mı ? Nereden yapılıyor ?

  18. isahan dedi ki:

    çoksaolun

  19. İsimsiz dedi ki:

    Malca birley olmuş çok uzun ya

  20. Asya dedi ki:

    Kompozisyonlarda -meli -malı ekleri kullanılmaz

    1. By Bambam dedi ki:

      -MELİ -MALI Kullanılmıyor zaten ASYA

  21. Fallen Ungel dedi ki:

    Çok Güzel Süper Daha Ne Diyim Abi

  22. buse arı dedi ki:

    Oha super benceee
    Ayrica cok saolun yardimci oldu… hemde cok yaraticiii

  23. İsimsiz dedi ki:

    Eh iste

  24. edanur dedi ki:

    bence DERSZAMANİ.COM yeriğ çok güzel
    burayı denemenizi istiyorum

    1. Rümeysa dedi ki:

      Zaten derszamanı .net aynı şey değil mi? Ama kompasizyon çok güzeldi bence ???

  25. sude dedi ki:

    güzel bence teşekkürler :):)

  26. isimsiz dedi ki:

    çok güzel

  27. irem eylül dedi ki:

    çok güzel

Yorum Yaz

günaydın mesajları e-okul cuma mesajları doğum günü mesajları