Web sitemize hoşgeldiniz, 23 Ekim 2017

6. Sınıf Türkçe Çalışma Kitabı Cevapları Başak Yayınları 2017 2018

Türkçe 6. Sınıf Başak Yayınları Çalışma Kitabı ve cevapları.Öğrencilerimizin derslerine yardımcı olmaya devam ediyoruz. Şimdi de rehberlik sıramız Başak yayınları 6. Sınıf Türkçe Çalışma Kitabı ve cevapları Birbirimizi doğru anlamak, algılamak ve analiz etmek için dilimizin yani Türkçenin doğru kullanılması ise önemli bir husustur. Liberal bir eğitim, özgür (Latin: libre) bir insanın yetiştirilmesi için uygun bir eğitim sistemidir. Liberal sanatların ortaçağ kavramına veya daha yaygın olarak şimdi Aydınlanma Çağı liberalizmi üzerine kuruludur.

2017 2018 çözümlerine göz atabilirsiniz. 6. Sınıf Başak yayınları Türkçe Çalışma Kitabı sayfa 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ,27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40 ,41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60,61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 132, 133, 134, 135, 136, 137, 138, 139, 140, 141, 142, 143, 144, 145, 146, 147, 148, 149, 150, 151, 152, 153, 154, 155, 156, 157, 158, 159, 160, 161, 162, 163, 164, 165, 166, 167, 168, 169, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 182, 183, 184, 185, 186, 187, 187, 188, 189, 190, 191, 192, 193, 194, 195, 196, 197, 198, 199, 200, 201, 202, 203, 204, 205, 206, 207, 208, 209, 210, 211, 212, 213, 214, 215, 216, 217, 218, 219, 220, 221, 222, 223, 224, 225, 226, 227, 228, 229, 230, 231, 232, 233, 234, 235, 236, 237, 238, 239, 240, 241, 242, 243, 244, 245, 246, 247, 248, 249, 250, 251, 252, 253, 254, 255, 256, 257, 258, 259, 260, 261, 262, 263, 264, 265, 266, 267, 268, 269, 270, 271, 272, 273, 274, 275, 276, 277, 278, 279, 280, 281, 282, 283, 284, 285, 286, 287, 288, 289, 290, 291, 292, 293, 294, 295, 296, 297, 298, 299, 300, 301, 302, 303, 304, 305, 306, 307, 308, 309, 310, 311, 312, 313, 314, 315, 316, 317, 318, 319, 320, 321, 322, 323, 324, 325, 326, 327, 328, 329, 330, 331, 332, 333, 334, 335, 336, 337, 338, 339, 340, 341, 342, 343, 344, 345, 346, 347, 348, 349, 350, 351, 352, 353, 354, 355, 356, 357, 358, 359, 360, 361, 362, 363, 364, 365, 366, 367, 368, 369, 370, 371, 372, 373, 374, 375 Çalışma Kitabı sayfalarına buradan göz atabilirsiniz. İşte sayfa sayfa 6. Sınıf Başak yayını 19. yüzyılda liberal eğitim, John Henry Newman, Thomas Huxley ve F. D. Maurice gibi düşünürler tarafından savundu. Liberal eğitimi, kendi öğretisi ve kişisel zenginleşmesi için eğitim öğretmeni olarak tanımladı.

Başak Yayınları 6. Sınıf Türkçe Çalışma Kitabı ve Cevapları 2017 2018 :

 

6. Sınıf Başak Yayınları Türkçe Çalışma Kitabı Cevapları , Çalışma Kitabı Hakkında Yorumlarınızı ve ve Eklenmesini İstediğiniz Sayfaları Aşağıdan Hemen Yazabilirsiniz …

BU KONUYU SOSYAL MEDYA HESAPLARINDA PAYLAŞ

Yorumlar

  1. azime dedi ki:

    bu siteyi milli eğitim bakanlığına şikayet edicem çünkü yanlış cevaplar veriyor yuuuuu

  2. erkan dedi ki:

    hocaların kitabında var ve hoca anlıyor

  3. Meryem dedi ki:

    Çok güzelbirşey

    1. menon dedi ki:

      sana katılıyorum

  4. mehti dedi ki:

    çok güzel bir de hoca sizin sayenizde bana artı verdi

  5. mehti dedi ki:

    bunda yarısını göstermemişler ama genede teşekür ederim

  6. Anonim dedi ki:

    Hiç işime yaramadı

  7. Oktay dedi ki:

    Ben bılamadım

    1. İsmail dedi ki:

      Neyi bulamadin

      1. Ayşe dedi ki:

        Gerçektenmi

  8. Anonim dedi ki:

    Bence her bilgi var çok iyi her işime yarıyor.

  9. Nisa Nur dedi ki:

    Bencede bu site çok iyi süper ödevlerim hepsi bitti.

  10. MEHMET dedi ki:

    ÇOK GÜZEL ÇOK İŞİME YARADI

    1. Anonim dedi ki:

      BEN BULAMADIM

      1. Can dedi ki:

        Bende bulamadım

        1. Meryem dedi ki:

          Aynen bende bulamadım

          1. Anonim dedi ki:

            Ben buldum

    2. Anonim dedi ki:

      benimde cok isime yaradi iyiki boyle bisey va

  11. Anonim dedi ki:

    cevap anahtarı yok tu ki

  12. murat dedi ki:

    Ulan gistermiyo serefsiz

  13. Google kullanıcısı dedi ki:

    8. Etkinlik in cevabı yok hiç bi işime yaramadı

  14. şeyma dedi ki:

    çok güzel ya

  15. sedat dedi ki:

    çok güzel ödevleri buradan yapıyorum öğretmen anlamıyor enayi :)

    1. Anonim dedi ki:

      neden ögretmene enayi diyosun sen enayi olmıyasın salak

    2. Linal dedi ki:

      Bizim hoca burdan yaptiriyor bizimki temmelli mal heralde

    3. Anonim dedi ki:

      Anladım enayi

  16. seda dedi ki:

    Bisey bulamadim 6. Sınıf Türkçe Çalışma Kitabı cevapları için sağ olun.

  17. nuuurrr dedi ki:

    valla iyi begendim

    1. ecrin dedi ki:

      Ben de çok beğendim artık ödevlerimi kafamı yormadan yapıyorum.

  18. Rümeysa dedi ki:

    .Çok.teşekür.ederim..
    Gülter.hocaya.selam.:-)

  19. Sesa dedi ki:

    Arkadaş ya dörtel türkçe çalışma kitabındaki sorular ile buradaki sorular aynısı be süper ya ödevler hemen bitiyor.

  20. sema dedi ki:

    Her şey var bu sitede hem çalışma kitabı cevapları hem de detaylı anlatımı var kim yapmışsa kocaman teşekkürlerimi gönderiyorum, o zaman ne diyoruz kopyaya devam mesut öğretmene selam :)

    1. gürkan dedi ki:

      Ben çok sevdim bu siteyi artık kopya çekiyorum hem ödevimi öğretmen de artık beğeniyor. :)

    2. Aleyna dedi ki:

      Sy 46 nerde girmiyo

  21. nihal demir dedi ki:

    kankiler bu site on numara ya, sınıfta hep parmak kaldırıoyorum cevap veriyorum öğretmenin gözüne girmeye başladım iyi ki gördüm burayı bana da başka bi arkadaş söyledi. kopyaya devam melih hocaya selam :)

  22. esma dedi ki:

    öğretmen hiç anlamıyor buradan yapıyorum okula gidiyorum keyif benim :) çalışkanlar çalışmaya devam etsin ben de yatışa.

  23. ayşenur dedi ki:

    aslındavarsizbulamıyorsunuz

  24. basakurel dedi ki:

    Buneya hicbi sayfanin cava bi yok yani bu ne bicim bi site😵😱😟😛😋😗😚😭😈😈😈😯😨:- :-[ 😨😈😈😈=-O =-O 👾👹👹👺👻👅👅👅👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👊👏

    1. Anonim dedi ki:

      Hayır hepsinin var

  25. HÜSEYİN dedi ki:

    cok uzuldum bari simdi yazay dinizda 😈😨😰😰😥😪😭😂🐸😈

    1. miray atay dedi ki:

      yo ben açtım bence güzel

  26. H~ dedi ki:

    Niye koymadiniz be cok uzuldum 😰😰😙😝😜😝😋😎😨😋😈😴😨😧😈😆😦😆😈😈😈😈

  27. Gamze dedi ki:

    Cevaplar yokkkkkk😣

  28. gilman durukan orta okulu 6/e 386 dedi ki:

    vay be ne güzel

    1. Aysegul dedi ki:

      Cok beğendim artık ödevlerimi internette yaparım kafamı hiç yormam

      1. Meryem dedi ki:

        Aynen bende öyle yapıyorum

  29. Anonim dedi ki:

    Allah cezasını versin bu sitenin ya her girişimde sayfalar bomboş Çıkıyor!

    1. Anonim dedi ki:

      bu sayfanın ben taaaa ***** **** varya ***** ve ********** oğlusun

  30. Eda dedi ki:

    iyi ki varsınız siz olmasanız oturup tek tek yapacaktık ama yapınca zor oluyor böyle hemen bitiyor ödev

  31. erhan dedi ki:

    sınıfta hep ben parmak kaldırıyom çünkü cevaplar hazır bizim sınıftaki arkadaşların birçoğu bilmiyo bu siteyi :)

    1. Linal dedi ki:

      Bizim sınıftaki hoca burdan yaptırıyor

Yorum Yaz

günaydın mesajları e-okul cuma mesajları doğum günü mesajları