7:15 pm - Pazartesi Ocak 16, 2017

4. Sınıf Türkçe Çalışma Kitabı ve Cevapları

Pazar, 1 Aralık 2013, 22:26 | Güncel | 429 Yorum

Milli Eğitim Bakanlığı’na bağlı okullarda okutulan ilköğretim 4. Sınıf Türkçe çalışma kitabı etkinlikleri ile cevaplarını ( çözümlerini ) bu sayfadan indirebilirsiniz. İndireceğiniz çalışma kitabı bizzat Milli Eğitim Bakanlığının yayınlamış olduğu çalışma kitabıdır. Aşağıdaki süre sayımının sonunda belirecek olan linke tıklayarak indirebilirsiniz …Milli Eğitim Bakanlığı 2016 2017 Eğitim Öğretim yılı 2016 2017 4.Sınıf Türkçe Çalışma Kitabı Tıkla İndir

4. Sınıf Türkçe Çalışma Kitabı ve Cevapları

 

          
Aşağıdaki Sürenin Sona Ermesinden Sonra Tıklayın İndirin

2016 2017 4. Sınıf Türkçe Çalışma Kitabı Tıkla İndir, MEB Türkçe Dersi Çalışma Kitabı İndir Yükle 2016 2017, 4. Sınıflar Türkçe Çalışma Kitabı ve Çözümleri cevapları Yeni Güncel MEB, 4. Sınıf Türkçe Dersi İçin Çalışma Kitabı 2016 2017 İndir 1. 2. 3. 4. 4. 4. Ünite Etkinlikleri Soruları Çözümleri , Pasifik MEB Koza Okyanus MEB Sayfa 4. Sınıf Türkçe Çalışma Kitabı ve Cevapları

 2017 YGS Soruları ve Yorumlar İçin Tıkla

429 yorum yazılmış, sizde hemen aşağıdan yorum yazabilirsiniz "4. Sınıf Türkçe Çalışma Kitabı ve Cevapları"

  1. betül zehra dedi ki:

    çok güzel

  2. internet delisi online dedi ki:

    sikim bu site mallar bok gibi virüs kapsaydı sitenizi sokardım

  3. kerem dedi ki:

    kazıkladılar resmen oyun mu oynuyoz biz burda ders mi araştırıyoz

  4. kerem dedi ki:

    vaktim boşa gitti çok kötü site bidaha bu siteye girmem

  5. nursen dedi ki:

    siz oyun mu oynuyosunuz bizimle yaa deli misiniz ne yaa bu sitede bir işe yaramıyo insanın vaktini çalıyosunuz … hırsızlar !!

  6. nursen dedi ki:

    siz oyun mu oynuyosunuz bizimle yaa

  7. arda dedi ki:

    Çok kötü bu site zaten buraya neden

  8. derya deniz dedi ki:

    off cevap yok

  9. öykü dedi ki:

    cevap yok nerde cevap ya bu sitede cevap olmalı bir kere çok kızdım yani.

  10. öykü dedi ki:

    gereksiz bence ve cevap yok bir kere ya olmaz.

  11. aziz berk dedi ki:

    bu kitapta çok saçma sorular var ayrıca bu sitede yorum yapmada bir sürü kural var böyle olmaz

  12. büşra tatlı dedi ki:

    arkadaşlar bu site mütiş

  13. nabacan dedi ki:

    akıllılar bu 2013-2014 sizin cevaplar çıkmaz

  14. melih arda yeter dedi ki:

    Atatürk’ün önderliğinde kavuştuğu hak ve hürriyetleri anlatan bir şiir yazınız .

    • deniz dedi ki:

      atatürküm
      bize haklar,
      bize hüriyetler kazandırdın
      bize özgürlük verdin
      bizi kötülerin,
      kötülerin ellerinden kurtardın,
      bu dünyayı kazanmak için
      feda oldunuz
      ATAM ATAM ATAM

  15. melisa dedi ki:

    ay çok iğrenç hiç cevap çıkmıyo bu nasıl bir site yoksa öğretmen kızar çabuk cevaplarını yazın kızdım

  16. ezgi dedi ki:

    veri lütfen acele

  17. s dedi ki:

    selam

  18. neslihan dedi ki:

    cengizin yeni arkadaşlarının çalışma kitabının cevaplarını verirmisiniz

  19. kainat dedi ki:

    Bise yok bu ne ya uffffff

  20. kainat dedi ki:

    Bu ne ya cikmiyo nasi bise buuu

  21. DENIZ DURU dedi ki:

    Indiriyorum baska seyler cikiyor bunun gibi dfgdkjhkpojugyivyg .Of bir turlu cikmiyor.

  22. çok konuşmayanlar? dedi ki:

    aylin sıla

  23. kübra dedi ki:

    çok gereksiz bir site cevap çıkmıyo

  24. zehra dedi ki:

    adın değil ödevinle uğraş yoksa öğretmeninden dayak yiyeceksin

  25. a dedi ki:

    harika

Yorum Yazın