Web sitemize hoşgeldiniz, 23 Eylül 2017

2017 LYS-1 Matematik Soruları ve Cevapları ile Yorumlar ÖSYM Sayfası

ÖSYM tarafından yapılan LYS-1 Matematik soruları ve cevapları eş zamanlı olarak sayfamızda. 11 haziran 2017 LYS Matematik sınav soruları ile cevap anahtarı adayların da yorumları ile birlikte güncellenerek sayfamızda olacak. 2017 LYS matematik soruları ÖSYM indir sayfası ile LYS matematik yorumları ve LYS 1 Matematik cevapları aşağıdan görebilirsiniz.

58be542867b0a92214d724be.jpg

2017 LYS-1 Sınav Soruları ile cevap Anahtarı Birazdan Bu Sayfada. Aşağıdan Sınava Dair Yorumlarınızı Paylaşabilirsiniz.

Sınavın başlama saatinden 15 dakika önce, adayların sınav binalarına alınma işlemi tamamlandı. Saat 09.45’ten sonra gelen adaylar sınav binalarına alınmadı.Sınav, tek oturumda uygulanacak ve 135 dakika sürecek. LYS-1’de matematik testinde adaylar 80 soru cevaplayacak. Matematik testinde 3 soru, kısa cevaplı şekilde sorulacak. Adaylar sorunun cevabı olan rakamı cevap kağıdının ilgili alanına yazacak ve kodlayacak. Cevap kağıdının değerlendirilmesinde kodlanan bilgiler optik okuyucu tarafından okunacak. Doğru olarak yazılan ancak, kodlanmayan veya yanlış veya eksik kodlanan cevaplar işleme alınmayacak.

2017 LYS-1 Soruları ve Cevapları

2017 LYS-1 Matematik Soruları Sizce Nasıldı Hatırladığınız Cevapları Yorumları Aşağıdan Hemen Paylaşabilirsiniz.

BU KONUYU SOSYAL MEDYA HESAPLARINDA PAYLAŞ

Yorumlar

  1. Reee dedi ki:

    Bence herkes yanılacak

  2. BORCİVERT dedi ki:

    Ygs5 67k
    Mat 46.5 – 50 arası
    Edebiyat 36
    Coğrafya 14

    15k geliyor gözüküyor hesaplama robotlarında sizce olur mu Yıldırım Beyazıt hukuk?

  3. Anonim dedi ki:

    Lys sıralamam 220 bin gelirse Mersin ya da Adana kimya gelirmi

  4. Mehtap dedi ki:

    Merhabalar, YGS 5 sıralamam 198bin LYS mat 39.5 edebiyat 49.75 coğrafya 18.25 obp 84.81 devlet üniversitesi hukuk gelme ihtimali var mı?

  5. Süleyman dedi ki:

    Arkadaslar ygs 1-2 de 9 bindeyim matematik 60 net fen 75 net yerimi korur muyum acil yorum atın lütfen ..

  6. Mira dedi ki:

    Arkadaşlar nasılsınız

  7. Karapanter dedi ki:

    Beyler ygs1 234 k lys mat 20 7 fizik 5d6y kimya 8 4 y biyoloji 6 net 190 bine çekermiyim okul puanım 78

    1. Benim adım Name dedi ki:

      Kardeş sıralama hesaplama siteleri var oraya netlerini gir az çok fikir sahibi olursun

    2. Berke dedi ki:

      Kardeş okul puanın nasıl 78 en fazla 60 geliyor

      1. Deniz dedi ki:

        100 üzerinden 78

  8. dilan dedi ki:

    -2p bende eminim sorunun sonunda hata yapmışsın

  9. Adınız ... dedi ki:

    dümbük sorusunun cevabı neydi

  10. Doğa dedi ki:

    Arkadaşlar iç içe çemberler verilmisti uzunluk istiyordu cevap neydi

  11. Anonim dedi ki:

    X kare kucuk y 2 cevap neydi

  12. Yorumcu dedi ki:

    Geçen senenin uçmuş puanları sizi yanıltmasın her sene sınavın zorluğu aynı olmuyor.onemli olan sıralamadır.sinavin zor olması moral bozabilir ancak sınavın kolay olduğunda da herkesin rahatlıkla yapacağını unutmayın.netleriniz ortalamanızın altında olabilir ancak kişinin sadece kendisine değil genele bakmasinda yarar olduğunu düşünüyorum.

  13. Anonim dedi ki:

    X kare kücük y kare cevap neydi

  14. İŞSİZ dedi ki:

    Sistem neyi ön gördüyse biz O’yuz bırakın sıralama işlerini..

  15. Anonim dedi ki:

    Arkadaşlar aralık sorusu ne olucaktı (0,4) mü yoksa değil mi

    1. zapparingo dedi ki:

      Evet 0,4 aralığı %100

    2. Ügur dedi ki:

      Bnde (0,4) yaptim ama birda degisik diyo

  16. Anonim dedi ki:

    Arkadaşlar b yi 2 bulan ve üçgen alani büyük üçgen küçük üçgenin 16 katı diyordu 3 bulan var mi

  17. Anonim dedi ki:

    lys 56-57 civarı soru işaretledim okul puanı 85 çoğundan eminim ama net olarak en düşük 48 veya 49 gelir tam olarak sorulara ne cevap verdiğimi hatırlayamıyorum hukuk için şansım var mı?edebiyat 40 civarı yapıyorum coğrafya 13-15 arası.(yayın önemli mi bilmiyorum ama apotemi çözüyorum).şimdiden teşekkürler

    1. Su dedi ki:

      Ygs 5 kaç bindesin

    2. E=mc^2 dedi ki:

      Senin gibi düşünüyorum normalde sayisalciyim ama edebiyat ve dil anlatimim ortanın bir tık üzerinde tip istiyordum fen derslerim matematiğime oranla daha kötü en azından kimya ve biyoloji, tıp için 65 mat lazımdı ama ben 62 işaretledim büyük ihtimalle 50-55 arası gelir diye tahmin ediyorum o yüzden feni bıraktım 1 haftadır edebiyat çalışıyorum 35-40 edebiyat 15 coğrafya ile büyük ihtimalle idareten bir hukuk gelir ama sen yinede bir alternatif bulundur mesela ben gelmezse sayısaldan itü-ytü genetik yazabilirim seninde mutlaka alternatifin olsun sonra olmazsa üzülme başarılar dilerim umarım istediğini elde edersin…

  18. anonim dedi ki:

    48k dayım 60 isaretledim 16 bine gelme şansım var mi

    1. Ebru dedi ki:

      Fenden 70in üstünde net yaparsan var

  19. Anonim dedi ki:

    Aralık sorusu (0,4) müü??

    1. zapparingo dedi ki:

      Evet %10000

  20. Arzu dedi ki:

    Arkadaşlar ygs1 62k 48-50mat neti mf4u nereye çeker

      1. Arzu dedi ki:

        Çok komiksin

  21. ahmet dedi ki:

    mod sorusu cvp 18 değil mi? il ki 6 diğeri 3 çıkıyordu

    4.a=2 mod(11) de a en küçük 6 çıkar e zaten 6 varsa ve b doğal sayıysa cvp 9 olamaz

  22. Güneş dedi ki:

    Ygs1 62k 48-50 mat mf4u nereye çeker

  23. Güneş dedi ki:

    Ygs1 62k 48-50 mat neti nereye götürür mf4u

    1. insan dedi ki:

      ayni durumdayiz ya fenin nasil gecti

  24. umut dedi ki:

    kökler toplamını istiyordu a yı cevabı -6 değil mi

  25. Ygs magduru dedi ki:

    Ygs 360 bin lys mat 45 50 arası fizik kimya biy yapabildiğim ve yapabilecegşm 20 20 10 tahminrn lys

    1. Ygs magduru dedi ki:

      Diplomada 85

      1. Arzu dedi ki:

        Mat netin iyi YGS neden o kadar kotu

      2. Mathematik dedi ki:

        Sallama

    2. Rauf dedi ki:

      Nah yapan oyle fen

  26. Ygs magduru dedi ki:

    Ygs 360 bin lys mat 45 50 arası fen netlerimde hedefim ve yaptığım fizik20 kimya20 biy10 yapabileceğim

  27. Anonim dedi ki:

    Uzay sorulari iptal olursa herkese + net mi gecicek lütfen cevap

    1. orhan dedi ki:

      hayır artı nat gelmez kalan sorular üzerinden hesaplama yapılır

  28. Anonim dedi ki:

    Arkadaslar bu 2u kare/u kare -1 olan soruda siklarda
    2u/u kare -1 yoktu degilmi

  29. Arzu dedi ki:

    Arkadaslar 2 pi cvp varmiydi

  30. Eda dedi ki:

    2 pi li soruyu hatırlayan var mı cevap eksi mi artı mı

    1. Anonim dedi ki:

      Eksi bence

    2. Hukukçu selçuk dedi ki:

      -2pi

    3. Anonim dedi ki:

      Bence de +

    4. ömerAdınız ... dedi ki:

      – olacak

  31. Anonim dedi ki:

    3 tane daire ver miş küçük dairenin yarıçapını soruyordu kaçtı cevabı

  32. Anonim dedi ki:

    X ln2x li sorunun cevabi 1 degil mi ya

  33. Anonim dedi ki:

    b 2 diye şık isaretleyen var mi

  34. Anonim dedi ki:

    Açık uçlu soruların başına 0 koydum olurmu

    1. Anonim dedi ki:

      Olmaz şu küçücük bi açı soruyodu üçgende onun cevabı ne

      1. Anonim dedi ki:

        Açık uclu geometri sorusu nasıl bir soruyu hatırlayan var mı?

        1. hafize dedi ki:

          Soruyu tam hatırlamıyorum a cevabi 58 olmalı

  35. kalwm dedi ki:

    cos5x sorusu müfredat dışı degilmi ters dönüşüm var o soruda

    1. Su dedi ki:

      Cos (3x+2x) diye cozulebilinirdi

  36. lyskafaatmalı dedi ki:

    15 bindeyim 70 matematik yaptım.çekebilir miyim 10 bine 🙌

    1. Dila dedi ki:

      Kardeş feni de iyi yaparsan ne 10 bini uçarsın

    2. Ogrenci dedi ki:

      Gerçekten 70 mı yaptın seni tebrik ediyorum o zaman fende ortalama kaç net yaptığını söylersen tahmini bir sıralama soyleyebilirim sana

  37. cem dedi ki:

    karmasik sayı sorusu hatali olabilirmi

    1. Anonim dedi ki:

      Aynen 2 +2i degilmi _ de olabilir

    2. Beytullah dedi ki:

      Aynen 2 +2i degilmi _ de olabilir

    3. Arda dedi ki:

      Hayır değil ikisi de doğru. Hatalı sorular sadece geometride uzay

  38. eylül 99 dedi ki:

    Mantık sorusu yalniz 3 limit sorusunda yalniz 2 olmuycakmi arkadaşlar

    1. eylül 99 dedi ki:

      Pelin sorusunun siklari neydi

    2. anonim dedi ki:

      bence de oyle

  39. Reee dedi ki:

    İki ikizkenar üçgen sorusu nasıl bişeydi

  40. Lys adayı dedi ki:

    Ben x’ 46 buldum açık uçlu geometri sorusunda.
    Siz kaç buldunuz

  41. Anonim dedi ki:

    Toplam sorusu 19 diyorlar hangi soru lütfen biri yazsin

  42. Anonim dedi ki:

    Soruyu 2 pi bulan arkadaşlar cos eksiyi almayı unutmuşsunuz sanırım -2pi geliyor ordan

  43. abc2323 dedi ki:

    fof lu turev sorusunun cevabını bilen var mi

  44. abc2323 dedi ki:

    ygs 150 lys mat 35 civarı e iyi kac gelir

  45. Anonim dedi ki:

    Kitapçığı imzaladiğimi bile hatirlamiyorum

  46. ösym mağduru dedi ki:

    Benden bu yılki iğrenç mat sınavına gelsin ‘söyleyecek bi sözün yoksa eğer evimden gidebilirsin yeteri kadar dinledim artık hayatımdan çıkabilirsin sana ayılan bayılan yokki bulunmaz hint kumaşı değilsin bana göre sen yalancı değil yalanın ta kendisisin ateş olsan düştüğün yeri yakarsın bana hiçbir şey olmaz zamanında bi hata yaptıysan bunun günahı beni vurmaz söz ağızdan çıktı bi kere dönen sen gibi ALÇAK olsun’ osym

  47. Anonim dedi ki:

    50 net 150 binden kac bine çeker

  48. Anonim dedi ki:

    Eğim sorusu -3/7 mi nolur cevap verin

    1. Deniz KPOPFANBOY dedi ki:

      evet

      1. Anonim dedi ki:

        Deniz KPOPFANYBOY eminsin dimi

        1. Burcuuu_p dedi ki:

          Hayır malesef -9/20 😕

          1. Rauf dedi ki:

            Kesinlikle -9/20

  49. Anonim dedi ki:

    4 -i bulan var mi

    1. aaaaaaa dedi ki:

      ben öyle yaptm

  50. Su dedi ki:

    Arkadaslar puango dogru mudur sizce ?

    1. Ari dedi ki:

      Her sene sıralamalar değişiyor 2017 yazılmış ama daha kimin ne yaptığı belli değil belki yaklaşık bir şey olabilir ama net bir sonuç değil

    2. Hira dedi ki:

      Kesinlikle hayır, çok yanlış. Eğer daha doğru bi sıralama görmek istiyosan parlakbirgelecek sitesine hesaplattır en doğru orası

  51. Anonim dedi ki:

    Hocam bir soruda yanlisiniz var A 1/2 yazdiginiz soru A+3/2 olcak trigonometri sorusu toplam sembolu ile ilgili olan

    1. Anonim dedi ki:

      Cozumunu yapar misiniz sorunun

    2. Tm dedi ki:

      Cozumunu yapar misiniz o sorunun

  52. .. dedi ki:

    4 -i bulan var mi

  53. Anonim dedi ki:

    Uzaylari cozen varmi ben salladim da cevaplari bilmiyorum

  54. Anonim dedi ki:

    Petek sorusu nasıl bir şeydi

  55. emine dedi ki:

    65 net 16 bini geriye atar mi

    1. Anonim dedi ki:

      fene girmezsen atar

    2. mezungibimezun dedi ki:

      Bence ileri atar ben 5 bindeyim 67 tane işaretledim

    3. eylül 99 dedi ki:

      Okul puanından 90 ve ustuyse bence 10 -13 bin arası olursun

    4. Alp dedi ki:

      Öne çekebilir ben 3000 deyim 63-64 bekliyorum

      1. Anonim dedi ki:

        Ben 2000 deyim 74 yaptım en düşük sizce kaça çekerim

  56. Anonim dedi ki:

    2+2i olan soru nasıldı

  57. anonim dedi ki:

    Asimptot -4 değilmi

    1. Cyc dedi ki:

      Siklarda var miydi da -4

    2. Anonim dedi ki:

      4 bulmuştum galiba
      4lü tek şık vardı

    3. Deniz KPOPFANBOY dedi ki:

      eksili cevap yoktu şıklarda 4 yapmışsındır hatırlamıyosundur

  58. çikoş dedi ki:

    arkadaşlar açık uçlu geometri sorusunda x nerde yazıyo du ben göremedim o yüzden 058 olarak kodladım siz x nerde görebildiniz mi

    1. Anonim dedi ki:

      cevap 58 mi

      1. çikoş dedi ki:

        valaa kankeee bende anlamadım ben x falan göremedim ya 24 yazcaktım ya 58 bu soru hatalı değil miydi

        1. anonim dedi ki:

          O o soruda x nedir diyodu ama şekilde x yoktu ama sorunun aciklamisinda bi acıya x demişti

        2. hafize dedi ki:

          Cewap 58 değilmiş 24 nerden çıktı arkadaşlar

        1. çikoş dedi ki:

          eminmisin bazıları 24 diyo ama

  59. Anonim dedi ki:

    Cevabı 2+2i olan soru nasıldı

  60. Deniz KPOPFANBOY dedi ki:

    ya secx’li soru sorulmuştu tanx isteniyodu cevabı kök 6 mı

    1. Berk dedi ki:

      Bende öyle yaptım.

      1. anonim dedi ki:

        O soru nasıldı

  61. anonim dedi ki:

    integralde u =kök içinde e2 ARTI 2 ifade vardı onun cevabını hatırlayan var mı

    1. Miray dedi ki:

      O sorunun integralinin başında 2 katsayısı vardı cevap oydu

    2. Anonim dedi ki:

      2u kare bölü u kare eksi 1

  62. Namık Kemal dedi ki:

    Arkadaşlar açık uçlu son iki sorunun cevapları ne olacaktı? Birisi integral öbürü hesap sorusu idi.

  63. Burak dedi ki:

    Ygs 118k lys matematikte 55-60 civarı net kaç bine çeker

    1. Anonim dedi ki:

      Abi 12-18 bindekiler 55-60 arası bekliyor siz nasıl 55-60 arası bekliyorsunuz ya gerçekten açıklanınca iyi bi bakın karar verin sorulara sonra üzülürsünüz baya ayrıca yaptıysan eğer 55-60 ilk 50.000 e kadar çekersin helal kardeşim benim

      1. burak dedi ki:

        Eyv dostum inşallah 50 bine kadar çekerim

  64. umut dedi ki:

    ya şu xkare küçük y kareli soru vardı o 2 ve 3 olmayacak mı

    1. Seda dedi ki:

      Evet eminim öyle olacak

  65. çağla dedi ki:

    1/kök a – 2/kök 9a lı soruda şıklarda 16/9 var miydi

  66. Mehmet dedi ki:

    Cevabı ln4 olan bi soru varmıydı?

  67. lysci dedi ki:

    60 matematik 12 bini cok mu geri atar :(

    1. Anonim dedi ki:

      ne alaka mq yerini korursun

    2. Anonim dedi ki:

      Geriden gelenler olacaktır biraz düşürür bence

  68. .. dedi ki:

    Arkadaşlar integralde 1 diye şık bulan var mi aranızda

    1. Anonim dedi ki:

      Ben x ln2x li olan soru dimi

    2. Anonim dedi ki:

      Ben buldum ama emin değilim

      1. Anonim dedi ki:

        Bende İnşallah cevap 1 dir

  69. resat dedi ki:

    arkadaslar yorumlara ve cevremde girenlere bakıyorum bu sene matematik ortalaması düsecek gibi sorular kolay olabilir veya zorda olabilir ama en önemlisi süre yetmedi bunlara bakarak puangonun sıralaması dogrumudur sizce ? yani neyi baz alarak 2017 lys yi hesaplıyo onu anlayamadımm bilen varsa yazabilirmi

  70. Ahmedo dedi ki:

    4 tane eş alanli dikdortgen sorusu vardi 3/4 olacaktı

    1. .. dedi ki:

      1 ve 2 değerini verdiğinde 2 bolu 3 cikiyo hatta gecenki sınavlarda bi benzerini sormus

      1. Ahmedo dedi ki:

        Ben bütün degerleri tek tek denedim hiçbiri saglamiyor bi tek 3/4

      2. Anonim dedi ki:

        Kafana gore deger veremezsin cevap 3 bolu 4 tur kesin

        1. Anonim dedi ki:

          Kardes cevap 2/3 alandan cikiyordu

    2. umut dedi ki:

      eş alanlı demiyormuş işte eş diyormuş….. 3/2 ondan dolayı.

      1. Seda dedi ki:

        Eş alanlı diyordu

    3. Fenci dedi ki:

      Bende 3/4 buldum

    4. gökhan dedi ki:

      hayır 2/3

    5. Rauf dedi ki:

      Es alanli diyordu es diktordgen degil

  71. cem dedi ki:

    Limit sorusu yalniz 2 olmali bence

  72. naz dedi ki:

    Ya limit sorusunun cevabi 2 pi olmali nasıl 2 pi olur

  73. naz dedi ki:

    Ya limit sorusunun cevabı -2pi olmalı nasıl 2pi olur

  74. Seyrana dedi ki:

    Limit önermeli sorunun önermelerini ve soru kökünü hatırlayan var mı ?

    1. cem dedi ki:

      Limit sorusu yalniz 2 olmali bence😕

      1. Seyrana dedi ki:

        Ben 2 ve 3 olarak işaretledim. Ama şu an soru kökü aklımda değil. Hatırlayan varsa yazsın. Çok merak ettim cevabı hocalara soracağım.

        1. Mahmut dedi ki:

          Soru sandwichten çıkıyordu. Soru aklımda ama söylersem sıkıntı olabilir. Cevap yalnız 3 olmalıydı maalesef ben de 2 ve 3 yaptım.

  75. Anonim dedi ki:

    Ya limit önermeli sorunun önermelerini hatırlayan var mı

    1. Anonim dedi ki:

      1<f(x)1 f(x).x
      II. lim x->1 f(x)/x
      III. lim x->1 |f(x)| – f(x)

      1. cem dedi ki:

        ben bunu yalnız 2 yaptim

  76. Anonim dedi ki:

    X ın4-6.2ınx+8 cevapı ne olacak acaba e3 mü

    1. Akif dedi ki:

      e üzeri 6 yaptım

      1. Anonim dedi ki:

        Cevabi (0,4 ) olan bir soru var miydi

        1. Arda dedi ki:

          Onun cevabı (0,2/3)

    2. Abdussamed dedi ki:

      evet e3 tüm çok muhtemel

      1. anonim dedi ki:

        Soru tam olarak nasıldı

  77. 282828 dedi ki:

    L Hospital sorusunu yapan varmı 2pi pi falan vardı şıklarda bide 3 dereceden polinom deyip baş kat sayısını soruyordu

  78. Seref dedi ki:

    Kare içinde 4 eş alanlı dikdörtgen kenar uzunluk oranı, 3:4

    1. .. dedi ki:

      2 bolu 3 cikiyo

    2. Adınız ..Hilal dedi ki:

      ben 2/3 buldum

Yorum Yaz

günaydın mesajları e-okul cuma mesajları doğum günü mesajları