2016 Üniversite LYS Ek Yerleştirme Sonuçları

ÖSYS: Ek Yerleştirme Sonuçlarının Açıklanması

 

2016-ÖSYS ek yerleştirme işlemleri tamamlanmıştır.

 

Ek Yerleştirme sonuçları ÖSYM’nin  http://sonuc.osym.gov.tr  internet adresinden açıklanmıştır.

Adaylar, ek yerleştirme sonuçlarını belirtilen internet adresinden T.C. Kimlik Numaraları ve şifreleri ile öğrenebileceklerdir. Ek yerleştirme Sonuç Belgesi basılmayacak ve adayların adreslerine gönderilmeyecektir.  LYS Ek tercih Sonuçları Ne Zaman Açıklanır Ekim 2016, LYS 2. Tercih Sonuçları Ne Zaman Açıklanacak 2016 açıklandı mı?

2016-ÖSYS ek yerleştirme sonuçları ile bir yükseköğretim programına kayıt hakkı kazanan adayların kayıt işlemleri tarihleri arasında ilgili üniversite tarafından yapılacaktır. Kayıt için adayların, ek yerleştirme ile yerleştirildikleri yükseköğretim programının bağlı bulunduğu üniversiteye süresi içinde başvurmaları gerekmektedir.

Üniversite Ek Yerleştirme Sonuçları İçin Tıkla

Ek Yerleştirme sonuçlarına ilişkin sayısal bilgiler ekte verilmiştir.

Adaylara ve kamuoyuna duyurulur.

ÖSYM BAŞKANLIĞI

LYS Ek Yerleştirme Sonuçları Ne Zaman Açıklanacak 2016, 2016 ÖSYS Ek Yerleştirme Sonuçları ÖSYM

983 Yorum Yapılmış “2016 Üniversite LYS Ek Yerleştirme Sonuçları

  1. KYK neden açıklama yapmyor başvuruları neden açmadı.Arkadaşlar bu harçları nasıl yatırcağız bari başvuru yapsak sadece dosya masrafinı öderiz…

  2. arkadaşlar bu kyk neden duyuru yapmıyor anlamadım.bu harçların hepsini mi yatıracağız yoksa… ?

  3. ZEHRA tebrikler istediğin bölümü kazandın hadı hayırlısı ile bitirirsin inşallah… ben de cook mutluyum istedigim bölüme yerleştim siyaset bilimi ve kamu yönet.. ankara

  4. Kale meslek yuksek okulu denizli” turizm ve seyahat ısletmecılıgı kazanan varmı orada yardımcı olsak bırbırımıze facebook dan benı Bülent Ovacıkaşı diye bulabilirler

  5. slm beyler anadolu üniversitesi=açıköğretim=fakültesi kamu yönetimi geldi bana bu sene puanım kırılırmı sizce ne olur cevap

  6. ben çankırı karatekin üni kazandım biletimi aldım yarın hayırlısıyla yolcuyum orayı kazanan varmı?

  7. yerleşenleri tebrik ediyorum yerleşemyenlerde üzülmesin bnm 3 senmdi ve olmuodu busene oldu sadece ümitsizliye kapılmadan çalışın gerçekten isterseniz olur bnm geçensenede puanım iyiydi kendi bölümümü istiyorum die yerleşemedim inat ettim bu sene girdim istiyince oluo

  8. şimdi kayıtlar yarın başlıyor, yatıracağımız kayıt ücretlerinide yerleştirildiğimiz üniversitenin sitesinden yayınlycaklar mı nerden öğrenicz ?

  9. arkadaşlar kayıt yaptırmak için ne yapacağız ne kadar para yatıyor hangi belgeler lazım bilen var mı?

  10. arkadaşlar kastamonu sınıf öğretmenliği geldi çok sevinçliyim kazananları tebrik ediyorum
    kazanamyanlar da inşallah istedikleri bölüme yerleşirler

  11. arkadşlar bn de İSTANBUL ÖZYEĞİN ÜNİVERSİTESİ-İKTİSAT(İNGİLİZCE)KAZANDIM. YARIN KAYDMI YAPTIRSAM ERTESİ GÜN BAŞLIYOR MUYUM?

  12. kazanan arkadaşlara başarılar diliyorum antep ingiliz dili edebiyetı geldi bana da çok mutluyum herkesin gönlünce olmuştur inşallah

  13. evt kazandım ben ş.urfa anestezi istiyodum ama muhasebe ve vergi uygulamaları geldi. olsun hakkımda böylesi hayırlıymış. kazanamayanlar üzülmesinler hakkınızda hayırlısı olsun.

  14. ya bu puanlar açıklanıyormu 435 puanla açıkta kaldım gyte elektronik yazdım sadece buraya girenlerin kaç puanla girdiğini nasıl öğrenebilirim

  15. nasıl ögrenemion ya CEREN ösym sonuç açıklama sayfası var o linkten gir sonra 2011 lys sonşlarını tıkla t.c. ve şifre

  16. ya veren nasıl ögrenemiyon anlamak zor ösym sonuç açıklama sisteminden gir 2011 lys sonuşlarını tıkla ve sonra t.c. ve şifre gir

  17. yine yerleşemediniz dio bunu 4. görüşüm ama hedefim 2012 zaten az kaldı 172 gün sonra ygs var. mf4 ten 200 aldımmı bekle beni maden mühendisliği :D hade k.i. bakın gençler üzülmeyin yerleşemediyseniz. sanki yerleşenler bitirince hemen işe felan girioda bida girin derim ben 3. defa gircem allahın hakkı 3 old. için hade görüşürük başka bahara….

  18. arkadaslar herkese hayırlı olsun bna eskişehir aöf laborant veteriner saglık geldi kayıtlatı 11-14 arası yapın dio kaydı nasl ypçm eskişehiremi gtmem grekiyo yoksa blundugum yrde ypabiliomymm cvp verrsnz svnrmm..

  19. BEKLE BENİ ANKARaaAA arkdaşlar kaznmayanlar üzlmesin herşeyin haırlisi canınızı sıkmayın

  20. yasmin sifrende 1 büyük 1 kucuk harf bıde ozel karakter (((((!’^+%&/()=?_@))))) kullan …

    bunlardan birini koymazsan olmaz ıstersen eskı sıfren ısole ben degıstırıyım :D

  21. ZEHRA VE ÇİLEM SİZİ MERAK ETİM YERLEŞTİNİZ İNŞALLAH BEN ANKARA 4 YILIK SİYAET BİLİMİ GELDİ

  22. arkadaşlar ankara üniv siyaset bilimi ve kamu yönetimi geldi kazan an varmi tanişalım cok mutluyum ÇOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOK

  23. sıfre deıstırmede bıle hata verıyor yaa olamaz bole bısey bana kasten yapılan bısye bu heralde allhm yarabbim yaa

  24. önelikle ben cok mutluyum darısı hepinizn başina dediğim gibi saat 14:00 te acıklandı….ALLAHIM ŞÜKÜRLER OLSUN ankara üniv syaset bilimi geldi gercekten cok güzel duygu

  25. OLEY KIRGIZİSTAN-TÜRKİYE-MANAS ÜNİVERSİYESİ İlahiyat fak.. 4 YILLIK – ALLAHIM SANA ŞÜKÜRLER OLSUN … DARISI ( DAHA İYİSİ ) SİZLERİM OLSUN İNŞALLAH!!! 2.YILIM ÇIKMASSA ÜZÜLMEYİN SABIRLI OLUN ….

  26. ya deıstırdım kı zten ama yınede hata verıyo boyle aday kaydı yoktur dıyor :/ ama yazdırdım bıle tercıhlerıı yenıden mı deıstıryım sıfremı napıyım ya .s

  27. ben sıfremı bılmıorum sonuclara abım bakcak kesın yerleşemedım o yuzden hala haber gelmedııı :L sağlık olsun kısmet ne dıyıımm

  28. oh bee sonundaa girdim. İstanbul bilgi ün-televizyon haberciligi ve programcılıgı yuzde 50 burslu

  29. HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ (ANKARA)
    POLATLI TEKNİK BİLİMLER MESLEK YÜKSEKOKULU
    İNŞAAT TEKNOLOJİSİ

Bir Cevap Yazın

Top