2013 KPSS Sonuçları

LYS yerleştirme sonuçları açıklandı, KPSS sonuçlarının da bugün açıklanması bekleniyor. Geçtiğimiz hafta yapılan gerçekleştirilen Lisans düzeyi A Grubu ve Öğretmenlik 2013 KPSS sonuçları hazır gün içerisinde açıklanması bekleniyor. ÖSYM ve diğer medya kaynaklarından edinilen son bilgilere göre 2013 KPSS Sonuçları bugün içerisinde açıklanabilir.

kpsssonuclari2013

Daha çok öğretmen adayları olmak üzere yüz binlerce lisans mezunu memur adayını merak içierisinde bırakan 2013 KPSS sonuçları 29 Temmuz 2013 Pazartesi günü açıklanıyor. Sınav sonuçlarını açıklama noktasında 2013 yılında çok gelişme kaydeden ÖSYM, 2013 KPSS sonuçlarını geciktirdi bile sayılır. YGS ve LYS gibi 2 milyona yakın adayın girdiği sınavları sadece 1 haftada adaylara duyuran ÖSYM’nin aynı hızı KPSS’de de gösterip KPSS sonuçlarını hafta sonuna kalmadan açıklamasını herkes bekliyor.

2013 KPSS Sonuçları Sorgulama Ekranı :

(Sonuçların 29 Temmuz ‘da Açıklanması bekleniyor. Açıklandığında alttaki sayfada yer alacaktır.)


ÖSYM, medyada oluşturduğu “sınav sonuçlarını hızlı açıklama” imajını bozmadan KPSS sonuçlarını da bugün akşamına kadar açıklamış olacaktır. 2013 KPSS sınav sonuçları ile ilgili son durumu bu sayfadan sizlere aktarmaya devam edeceğiz.

KPSS Sonuçları 2013 İle İlgili Sorularınızı ve Yorumlarınızı Aşağıdan Hemen Yazabilirsiniz.

79 Yorum Yapılmış “2013 KPSS Sonuçları

  1. artk soylenecek soz kalmdi osym sana ne thaf bir kurumsun ya 23 gundur tukendik bittik gece gunduz netin basnda yeter aciklada kurtlalm bzde szde yeter bu kadar olmaz

  2. ösym kendisi sınıfta kaldı gelmiş bizi sınav ediyo sen bi soruları açıklayacak vaktin yok
    ya biz onca kitapları çalışacak vakiti nasıl buluyoruz

  3. ohooo burası bıldıgın kıl kaynıoo ne dua edıcem bee ısımız hacı hocaya kaldıysa ohooo sız daha ulkenın altını yalayın hıc bıse demıorm sızı yetıstren hocalara da yuhlar olsun..bombos koru korune ınanan oksıjensız beyınler yetıstrmısler sen kesın turbanda takıosundr amaaannn bosa sen gt hatım ındır :)) atancaksın bekle:)

    1. Siz ne seviyesiz bi insansiniz inanin yazdiginiz seyleri okurken ben utandim gercekten yazik hemde cok yazik ogretmen denilen vasifla topluma kariscaka olan ornek teskil edecek biri olarak gorulen birisi nasil boyle sozler sarf edebilir sen simdi turbanlisin nedemek insanlari etiketlemek bi ogretmen adayina hic yakismiyo umarim sizin gibi insanlarla omrum boyunca hic ama hic karsilasmam

    2. kpss mağduru denilen şeref yoksunu mahluk.şuna inan ki türban takan veya hatim indiren kimse senin yaptıgın gibi kimseye köpek gibi saldırmaz.türban takanların yüzde doksanından fazlası takmayana böyle saldırmaz.aynı şekilde takmayan kişilerin çoğuda takanlara saldırmaz. terbiyesızlik yapma edebini takın.

    3. sen de müslümanım diye etrafta geziyorsundur. Adam olacağım vatanım milletim icin diyorsundur. Herkese saygım var diye ortalığı pısletiyorsundur. Biz önce lafa bakıyruz sonra adamlığına. Senin lafın lakırtı bile değil o yüzdem adam mısın diye hıç düşünmüyoruz :)

  4. lys acıklandı sanrm beklenen gun bugun bzim icin . Arkadaşlar snav zor oldugunda cogu kisin netleri duşuyor ama bizim bolumdekıler her sekilde fule yakın yapıyor inş. Emek veren atanır ne diyelim

  5. şu anda üniversite yerleştirmeleriyle uğraşıyorlar boşuna beklemeyin.. ve bu kadar acele edecek ne var arkdaş eninde sonunda öğrenmicekmısınız.. otur dua et küfür edeceğine..

    1. dua etmediğimizi nerden biliyorsun sorun şu sen öğretmenlik için bekliyorsun peki alan dan sonuç bekleyenler millet puanına göre kurum sınavına hazırlanacaklar ilk kurum sınavı 2 ay sonra ve girilecek sınavın konuları bi kpss sınavı daha eder insanlar açıklansa da planını ona göre yapsa demi kardeşim ..

  6. sevgili sabretmeliyiz isimli hocam mesele bir ay beklemek ya da beklememek değil iki ay da bekleyelim ama tercih dönemi tercih sonuçları kazanırsan bavulları topla seminerlere katıl takvim sıkışıyor geçen seneki arkadaşlarımızın ne çileler çektiğini hatırlayalım

  7. sayın arkadaşlar her yıl olduğu gibi sonuçlar 1 ay içerisinde açıklanıyor sorulara gelince elbette zor olması gerekiyor 290 bin başvuru yapan var ve sadece 40 bini alınacak. mecburiyetten sorular zor olmak zorunda. çalışan kazanır. kimsenin elinden ekmek almıyorlar. eşim ve ben öğretmen adayıyız bizde sonuçları bekliyoruz hakeden kazansın. başta bir öğretmen adayına asla kötü sözler yakışmıyor kışkırtmayada hiç gerek yok. bu yüce vatan hepizin dünyanın en güzel ve en medeniyetli yeri burası.

    1. tamam öğretmenlik o aday çok olduğu için yerleştirme de zor oluyor peki bu iibf mezunları ne olacak 80 90 puanla açıkta tanıdığı bakan olmayan hiç bir torpili olmayıpta torpille haketmedikleri halde onların hakettiği yere giren insanlara göz yummak zorunda olan insanlar ne olacak onlara da bizene bizi ilgilendirmiyorlar mı diyelim…

  8. Ne Aceleniz Var?
    30 Yaşınıza Gelmişsiniz 30 gün Bekleyemiyorsunuz!
    Haklı Sebep Gösterin, Mesala A Grbuna Neden Geçmiş YDS isteniyor? Bunu Sorun! Saçma Saçma Neden AÇıklanmıyor Ne Demek Ya!

  9. cok haklisiniz hocam bende size tamamen katiliyorum az olan ihtimali bu saatlerde bile hala bekliyoruz.özellikle cumartesi sabah oturumunu okadar zor yapmaktaki amaç neydi gercekten anlamis degilim..

  10. Herkesle eşit konumdasın. Sana zor başkalarına kolay mı sanıyorsun? Vatanına küfür etmeyi bırak kendine gelip alternatif bak. Söverek bekleyerek bişeyler ayağına gelmez. Hadi çıktık bağırdık sonra ? !

    1. sabır adlı kardes ıstedıgıme kufrederım bu senı ılgılendrmez sende mı yoksa sende mı kılısın haa ?? sen bagrma otr ewınde kıl ayıkla

      1. öğretmen olup senin gibileri topluma kazandıracağız :) senin gibilerı ayıklamak zor olacak ama değer ;)

  11. Allah bi türlü belalarını versin önce kimin nereye yerleşeceğine karar versinler de hele bi açıklarlar ama yok bize layık nasıl olsa %50 miz de bunlara oy verdik hala uyuyoruz hala da onları savunuyoruz resmen elimize vurup ekmeğimizi alıyorlar..

    1. Ulan kpss mağduru ne yazdığından haberin varmı salak. Tek dertleri Allah mış. Ulan sen bu kafayla atansan nolur. Tek kendini düşünen ayyaş.Bir tek senmisin atanamayan kafanı kaldırda bir bak memlekete..

      1. işte okuduğundan böyle bi anlam çıkaran salaklar da var malesef geriz zekalı konuşmaların hangisi kişileşleştirilmiş burda her yorum genel zaten beyinsiz bi kaç şahsi tercihten başka yerleştirme hakkında yapılan her yorum genel artık nerenle anlıyorsan..

    1. peki ağustosda açıklanırsa insanlar notunu öğrenipte hangi kurum sınavına nasıl karar verecekler benm eğer 80 gelirse vdk ya çalışacağım gelmezse çalışmayacağım nasıl olacak o iş o zaman

  12. Arkadaslar daha dil mezunlari gireli 2 hafta yeni olacak sanirim hepsini birlikte aciklayacaklar o yuzden gecikti

  13. Bence böyle olması çok saçma sınavı şu tarıhte yapaçagız dıyorlar yapıyorlar şu tarıhte acıklayacağız desınler ve o tarıhte acıklasınlar en azından mıllet her duydugu habere ınanıp pc baında durmaz işine gücüne bakar

  14. 3 gündür yaşlandırdınız resmen insanları, ayıp be … yalan haber yapıp insanları strese sokmayın!

  15. osym hem sen 1 sene calisan adaylara cok zor soru soruyorsun hem de sinav soru cevaplari yayinlayamiyorsun zaten sacma sapan matematik sorulari sormussunuz osym ya su sinavlari kaldirin yada birakin bu isi yapabilecekler yapsin kendine acimiyorsaniz 1 milyon insabin emeklerine aciyin

  16. bir hafta içinde açıklarken hava ata ata bu kurumumuzun ne kadar düzenli çalıştığını gösteriyor diyorlardı. Ne oldu düzen çabuk mu bozuldu yoksa…

  17. Arkadaşlar önce ÖSYM iptal edilmesi gereken sorulara baksın iptal edilecekleri iptal
    etsin kpss sonuçlarını açıklamak zor birşey değil.

  18. osym yeter artk ya su saat oldu hala bkliorz hergn gece gundz uyumadn netin basinda bekliorm 1mlyn adamin grdgi snavi 1 haftada ackladn 300bin insanin sonucu acklamak zor olmasa gerek ama kndi adamlarna kiyak gecmdn acklamazsn tbi allahm goruo blio bunca adamin ahini aliosnz yatack yerinz yok sizin

    1. cebimizden söke söke aldığınız sınav parası adı altında topladıgınız paralarla kurumunuz masallah cok duzenlı sistemli çalışıyor!1 ay oldu sınav oncesı tres sınav sonrası stres nedır bu eziyet kendı adamlarınızı mı seçıyorsunuz hala seç seç bitmedi zaten topunuzun belasını nedıyım artık!!

  19. Beklemekten yorulduk resmen ösym işi belli olmuyor bi bakarsın gece de açıklayabilir, açıklansada ona göre işimize gücümüze baksak kaç yıldır atama bekliyoruz bu yıl bi aksilik olmassa oldu gibi 26 yı açıp neresi olursa gideceğim yıllarca beklemek ne zor bir durum.Allah kimseye yaşatmasın böyle bir ızdırap :(

  20. Böyle giderse bu hafta zor açıklanır gibime geliyor tahminimce haftaya pazartesi açıklanır.

  21. Hani nerde sonuçlar ders zamanı hergün bugün açıklanacak diyorsunuz ortada birşey yok boşu boşuna insanları umutlandırmayın somut bir kaynak olmadan burada yanlış bilgi vermeyin!

  22. YDS Çok mecbur ise Sonbahar Dönemini eklersin; Zaten Çogu yerde Kpss 2012 ile Alacaklarmış,Bari YDS mağduriyetimizi Sonbahar ile Düzeltseler

  23. İlkbahar Dönemi YDS yi Hesaba Katıyorlar; YDS si olmayanın 121 Puan türünden 100 ünü Hiç Hesaplamıyorlar, Yani Boşuna Girmiş Olduk! Fırsat Varken Bu engellenmeli,Büyük Haksızlık Bu, YDS ye SIFIR ver ama Hesapla!

  24. ah ÖSYM ah hem mağdur ettin hem de sonuçalrı açıklamıyorsun açıkla artık ya bizde yolumuza bakalım

  25. hatalı soruları vardı kpss de 4 tane …bazı yayınevleri açıklamıştı..onları napıyorlar üzerini mi örtüyorlar.onlardan başka madde kökü hatası ve mantık hatası olan 3 de türkçe sorusu var.etti 7 BİR sorunun bile önemi çok büyükken …gerisini bilemiyorum.

  26. Arkadaşlar abartmayalım site sadece tahminini söylüyor, tahminleri tutmamışsa bu ÖSYM nin suçu, bizlere gelince ağırdan alıyorlar işte.

  27. hadi yaa açıklayın artık şunu netin başında gün geçiriyoruz bir haber gelecek diye!

  28. off dundn beri bakiorm buraya hergn bugn acklanir diyorlar hani nerede herkes bzmle alay ediyor sanki tukettin bizi osym

  29. gizemfenci az sabret hocam bugün açıklamaları lazım derszamanınet birşey bilmese bugun dıye açıklama yapmazlardı tahmınımce bu sıteye guvendıgımden burayı takıp edıyorum.

    1. 26 Temmuz mesai bitimine kadar açıklanamaz. Çünkü vergi müfettişliği sınavı actılar ve 2011-2012 kpss puanı ile başvuru alıyorlar. Son başvuru tarihi 26 Temmuz! Başvurusu bitmeden açıklarlarsa sınav iptal olur.. O yüzden 26 Temmuz’dan sonra açıklanacak..

  30. Biz bu gidişle daha çok bekleriz, resmen üvey evlat muamelesi görüyoruz. YGS lys medyada göz önünde diye 1 haftada açıklarlar. ama iş kpss ye gelince neredeyse 2 hafta olacak tık yok ayıp ÖSYM ayıp !

    1. neden öğretmenlik alan sınavını hesaba katmıyosunuz hiç anlamıyorum..sadece siz girmediniz sınava alan paunları da hesaplanacak ve daha sınav yapılalı 5 gün oldu.eğer ygs lys gibi olursa pazartesi açıklanır.o zaman da açıklanmazsa yazın bunları.

Bir Cevap Yazın

Top